Flickan VECHTA

Okej... i söndags får jag följande sms från ett nr jag inte känner igen : "Efter tre veckor ute längs vägarna stannar en långtradarchaffis till vid en bordell och slänger upp tre tusen på disken. -Hör här. jag vill ha en seg stek och den fulaste kvinnan du har! -Vad är det med dig? För dom pengarna kan jag ge dig en femrätters a la carte och den vackraste kvinnan i huset! utbrister bordellmamman. Chaffisen blänger på henne. -Hörru hjärtat, jag är inte kåt. Jag har hemlängtan!

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!! åååhh jag skrattade ju så att jag fick ont i magen. Gud vilket härliiiiiiigt skämt. INTE. Eftersom jag inte kände igen numret skickade jag följande svar: "Vem är du?" En stund senare får jag ett nytt sms med svaret: "Flickan VECHTA"........ va?

Vem/vad är Vechta?? vad menas med det?? Om någon fattar nåt kan ni väl upplysa mig. För övrigt hittade jag numret på hitta.se. Lennart Andersson i Göteborg. Tack Lennart för ditt fina, och framförallt ROLIGA sms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0