Gubbiga namn (humor lever inte här)

Jag och humorn är trött.

Ikväll hade jag och Anna ett sjukt samtal på msn. Vi kom fram till vad alla i arbetsgruppen i skolan skulle heta om vi var gubbar.... så här kommer det, helt baserat på min och Annas känsla för vilka namn alla skulle passa i:

Åsa: Gerhard
Jennie: Åke
Carolin: Gunnar
Christine: Arne
Sara: Alf
Anna: Elof
Ullis: Kurt

ja hörni.. för tillfället är det så att det är när humornivån ligger på denna nivå som den ligger högst ... Det kan bli mycket mycket värre än såhär, tro mig.. HUR ÄR DET MÖJLIGT!!?? tänker ni.... ni skulle bara veta, svarar jag.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Sexiga namn!

2008-12-15 @ 00:47:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså Ullis, jag börjar bli lite fundersam ditt namn. Känner att Eskil klingar lite bättre...

2008-12-15 @ 21:56:36
Postat av: Anonym

Alltså Ullis, jag börjar bli lite fundersam på ditt namn. Känner att Eskil klingar lite bättre...

2008-12-15 @ 21:57:13
Postat av: Anonym

Ja, jag kanske håller med där... Kurt har ingen klang liksom... det blir så kort.. KURT!!! Eskil är ett bra alternativ... men om man slår ihop dem då? Kurt-Eskil?

2008-12-16 @ 14:50:29
Postat av: ULLIS

Ja, jag kanske håller med där... Kurt har ingen klang liksom... det blir så kort.. KURT!!! Eskil är ett bra alternativ... men om man slår ihop dem då? Kurt-Eskil?

2008-12-16 @ 14:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0