Att vara frågvis

Per Melin bodde i samma korridor som jag i Vänersborg. Han är alltid full av frågor. Förmodligen den mest frågvisa person som existerar på vår jord. Helgerna i korridorens kök / vardagsrum kändes som om man var på en anställningsintervju. Här är ett utdrag från kvällens msn-konversation med Per:

per.melin säger:

hej

per.melin säger:

hur e det?

Ulrika säger:
hej

Ulrika säger:
bra

per.melin säger:
härligt

per.melin säger:

när vad den bilden tagen?

Ulrika säger:
ett par dagar sen
per.melin säger:

ok

per.melin säger:

har du åkt hem nu över sommaren?

Ulrika  säger:
nä jag far hem snart

per.melin säger:

ok när e du tillbaka?

per.melin säger:

som alla andra eller?

Ulrika säger:
om några veckor är jag tillbaka

per.melin säger:

ok

per.melin säger:

varför?

Ulrika säger:
jag har bara tre veckors semester

per.melin säger:

jaha ok jobbar du eller?

Ulrika säger:
ja

per.melin säger:

ok

per.melin säger:

med vad då?

Ulrika säger:
butik

per.melin säger:

ok

per.melinsäger:

kläder?

Ulrika säger:
nej

per.melin säger:

ok

per.melin säger:

trivs du med programmet?

per.melin säger:

tycker du jag frågar för mycket?

Ulrika säger:
inte alls per

per.melin säger:

ok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0