Fredrik Ljungberg

Pratade med Andreas om matchen mellan Sverige och Grekland och klagade på att Fredrik Ljungberg inte kan skjuta. Vi kom då in på hysterin kring hans utseende och jag sa att jag inte förstår den.. varför tycker alla att Fredrik Ljungberg är så snygg??? Andreas tycker också att han är snygg. Vad är grejen?? jag fattar inte det. Jag har aldrig tyckt det och kommer aldrig att tycka det.

Nästa morgon har Andreas tråkigt på jobbet och retar mig genom att sända mig ett mail med den hopklistrade bilden nedan. Han påstår att han har "hittat bilden i min blogg", och att jag således uppenbarligen har ljugit om vad jag tycker om Fredrik Ljungbergs utseende.



Där är jag, glad med tummen upp, mitt bland bilder på Fredrik Ljungberg. Illa.

Kommentarer
Postat av: AD

hahaha! jag tycker också att han är snygg :)

2008-06-14 @ 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0