Linda

Min brors färstmö Linda är världens sötaste och raraste tjej. Helt genomsnäll och go. Hon skulle inte kunna göra en fluga illa... Träffade henne och hela min familj i helgen när jag var på  min kusen Johans bröllop i örebro. På söndagen hann vi hänga en stund allihopa och åt hotellfrukost,  for till mormors och morfars grav och gamla hus, och åt mors dags lunch.. när det var dags för mig att fara tillbaka hit med tåget så blev jag ledsen, som jag alltid blir när jag ska ta farväl av min familj.

igår fick jag ett jättefint vykort på mailen från Linda, med följande text:

Du ska se att allt kommer ordna sig
Det finns så många människor som älskar dig

Du får alla runt omkring dig att le
All lycka på jorden skulle jag dig vilja ge

Jag vet hur det känns att vara långt ifrån nära och kära
Det är en stor sorg som är svår att bära

Men snart kommer solen att skina just på dig,
Och du kommer att få allt man kan önska sig.

Kram!


Lilla Linda... hon har skrivit en dikt med rim till mig! kämpat och funderat... för att trösta mig.... Jag har läst det då och då sen jag fick det.... och det får mig att gråta varje gång.... Jag måste ringa henne och tacka!! Hon är så underbar!! Tack Linda.



Kommentarer
Postat av: AD200

Åhh :)

2008-05-27 @ 21:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0