Att få låtar på huvudet.

Att låtar fastnar på huvudet och inte försvinner är ju något som händer tämligen ofta. Extra irriterande är det när dåliga låtar fastnar. I torsdags på väg till tåget hade jag refrängen, och enbart refrängen i låten nedan i huvudet. Den VÄGRADE FÖRSVINNA! Jag var mer förvånad än irriterad.. VARFÖR JUST DEN av alla miljontals låtar???




Där gick jag och ältade "cp framför sin tv, han dreglar varje dag, tyck synd synd synd synd synd om honom"... tills jag tänkte "Men näää... det här går inte längre. Någon måtta får det va". Och så satte jag igång min walkman o lyssnade på något annat.

Kommentarer
Postat av: AD200

Låtar fastnar inte PÅ ditt huvud. Lika lite som soffor kan målas upp I ditt ansikte.

2008-09-29 @ 21:04:45
Postat av: Ullis

haha.. ja... ursäkta.. men det var ju iaf knappast trappans fel!!!!

2008-09-30 @ 18:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0