Petter och det finaste man kan göra

Jag: (efter att ha sett en skräckfilm) nu skulle man ha haft en kalletidning.
Petter: haha, kalletidning av alla grejer
Jag: det var ett bra knep när jag var liten. Efter nåt hemskt så ägnade man sig åt nåt lättsamt ofarligt
Petter: läste Kalle, det finaste man kan göra
Jag: det finaste?
Petter: tystnad
Jag: finns det inget finare?
Petter : nej
Jag: överskattar du inte Kalle Anka en smula nu?
Petter: ...nä
Jag: ok
Petter: tystnad
Jag: vad är det näst finaste man kan göra då?
Petter: Det är att kela med kattungar!!

Kommentarer
Postat av: AD

Jag skulle byta plats på dom två faktiskt! Sen gillar jag iofs inte Kalle så mycket så kanske skulle skippa honom helt.. Men kattungar, det är fina grejer det! Bra skit!

2008-09-06 @ 18:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0