OBS! Nytt inlägg!!!

Oj oj oj.... som folk har efterfrågat nya inlägg här... och som folk har efterfrågat fortsättningen av schlagerlistan!!!! helt galet!! eller inte. . men att jag har kommit av mig -ja.

Måste iaf lägga upp nåt roligt som jag fick av min käre bror på mailen idag. En stackars pensionär ska försöka vara lite trevlig....

Mataffär, Alingsås
En äldre pratsam dam försöker få till ett samtal med kassakillen ~25 om de penséer hon just ska betala.

Damen:
Nu ska det bli fint på balkongen...
Killen: Mmm.
Damen: Det blir ju så vårigt...
Killen: Mmm.
Damen: Och de var ju så billiga!
Killen: Vi vill bara bli av med skiten innan de dör.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

HAHAHAHAHA

2009-04-23 @ 21:30:19
URL: http://vicksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0