Lurendrejaren Ullis

Jag är en riktig toka jag... det må jag säga, en liten luring, en lurendrejare, en lurifax, ja en riktig skojare!!

Se bara här hur jag alldeles nyss toklurade min klasskamrat David!

Ullis: fick du nå bra julklappar i år då förresten?

David: Fick väl en del, men vi har bantat ner på det där, har liksom inga småsyskon eller småkusiner eller så....

Ullis: OJ!! har du REDAN FÅTT dina julklappar i år??
Ullis: haha, tänk att du gick på den SKRIFTLIGT... gud va nöjd jag blev nu!

David: Fy fan Ullis, så gjorde man i trean!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ullis: hahahaha... jag vet den är riktigt tråkig
David: det värsta var väl att jag var typ nummer 14 du lurade...

Ullis: haha nä.... bara nr 2...
Ullis: en klassiker...

SHIT! jag lurade verkligen brallorna av David!! Hade velat se hans chockade ansiktsuttryck när han insett att han klivit rakt i min fälla!! Ett praktskämt av sällan skådat slag!!

...ja sannerligen.


Kommentarer
Postat av: Tuck

En riktig klassiker....lika rolig varje år!! Slår aldrig fel, och den absurda häpenheten över att blivit riktigt grundlurad sänker sig sakta men ordentligt bestämt, som en giljotin över den grundlurades huvud.....

2009-01-07 @ 23:02:33
Postat av: Ullis

javisst!! häpenhet!! David ba: Vänta ska jag bara hämta min TAPPADE HAKA som ligger här på golvet.. Varje år möts man av dessa HÅLÖGDA frågetecken!!

2009-01-08 @ 16:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0