Slutspurt!!

I morgon är det opponering!! Jag och Åsa ska försvara vår egen uppsats och så ska vi opponera på en annan!! Hoppas det går bra :-) Emil säger att det inte är några problem... han har just gett mig några tips...

Emil: Opponering... har jag haft en gång.. det var ju bara att sitta där och nicka.. "jahopp.. Ja.. Jo det har du kanske rätt i.."
Ullis: ja men sen ska vi ju opponera på en också.. då ska vi ju hålla i diskussionen..
Emil:  Här har du lite hjälp:

           "Fint typsnitt"

           "Bra språk"

           "Stavas inte aldrig med ett L?"

           "Den var väl okej"

Emil är en skön kompis. En kompis vars omdöme man kan lita på.


Kommentarer
Postat av: Emil

Jag har det där ni kvinnor kallar för Intuition. Ingen kvinnlig sådan, men ack så bra.

Jag kanske ska börja funder på en karriär som "Studentkonsult"?

2009-05-25 @ 19:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0